Ukoliko imate nedoumica, dilema u komunikaciji sa detetom ranog uzrasta ili vam je potreban razgovor koji će Vam olakšati donošenje odluke u vezi trenutnih okolnosti koje se posebno tiču Vašeg deteta, možete zakazati individualnu konsultaciju onlajn.
Šta podrazumeva individualna konsultacija?
Ona podrazumeva pripremljen razgovor fokusiran na određenu situaciju ili problem koja vas trenutno muči. Svrha konsultacije je razumevanje onoga što se događa, identifikovanje teškoća i pružanje podrške u njegovom prevazilaženju.
Kako se realizuje?
Individualne konsultacije se realizuju online preko video call-a (Skype, Google Hangout, Viber, Facebook messenger i sl.) ili telefonom u unapred dogovorenim terminima.
Koja je cena i u koje vreme se mogu zakazati?
Prvi susret podrazumeva prethodno prikupljanje informacija od značaja radi sticanja što boljeg uvida u situaciju (upitnik i dodatna pitanja), pripremu + individualnu konsultaciju u trajanju od 1h.
Redovne konsultacije su radnim danima od 8h-15h.
Prema cenovniku od 15. avgusta 2022. cena za prvi susret je 5000 din, a za svaki naredni susret u ovim terminima 3500 dinara po satu.
Konsultacije se mogu zakazati i u večernjim terminima (radnim danima, a vikendom po potrebi), od 21:30-23:30h. Cena za prvi susret je tada 5500 din, a za svaki naredni susret u ovim terminima 4000 din po satu.
U proseku, korespondencija od trenutka slanja upita do definisanja i zakazivanja termina podrazumeva oko tri do četiri mejla.
Dinamiku susreta i praćenje situacije nakon razgovora dogovaramo po potrebi.
*VAŽNO: Tokom avgusta, septembra i oktobra prioritet za konsultacije čine teme koje se tiču polaska u jaslice i vrtić.
Kako mogu zakazati razgovor?
KORAK 1: Opišite ukratko situaciju koja vas muči, naznačite uzrast deteta i pošaljite mejl na konsultacije@sanjaristapopic.rs.
KORAK 2: Odmah po slanju mejla, popunite ovaj upitnik za dečaka odnosno, devojčicu.
Moj odgovor očekujte u narednih dva radna dana, ili u toku dana ukoliko naslov mejla označite kao hitno – više o konsultacijama koje se realizuju po hitnom postupku pogledajte u često postavljanim pitanjima.
Ukoliko vam odgovor ne stigne u roku od dva dana, proverite da li sam dobila mejl (pozovite me na 0631990177 ili pošaljite sms). Dešava se ponekad da poruka završi u nepoželjnoj pošti i da protekne par dana dok to ne otkrijem :(
Način plaćanja?
Uplate se vrše po zakazivanju konsultacije, najkasnije dan pre dogovorenog termina.
Često postavljana pitanja
Kako dogovaramo raspoloživi termin?
Mejlom ili putem aplikacije Calendly koja sadrži prikaz slobodnih termina tokom nedelje.
Da li dobijam još nešto pored konsultacija?
U zavisnosti od teme razgovora i raspoloživog materijala koja imam na raspolaganju u tom domenu, nakon susreta je moguće da ću vas uputiti i na dodatni sadržaj (svoj ili sadržaj kolega čiji rad cenim) u vidu tekstova, prezentacija, video kllipova, literature, video predavanja, snimaka uključenja, podcasta koji vam mogu biti od koristiti u trenutnoj situaciji.
Takođe, nakon desetak dana od razgovora ostajemo u kontaktu radi povratne informacije.
Da li moram da budem sama ili razgovoru može da prisustvuje i partner?
Ne morate, razgovoru mogu prisustovati oba roditelja.
Kako da znam da li mi možete pomoći?
Po prijemu opisa situacije i pitanja proceniću da li je ono u domenu moga rada. Ukoliko nije, razgovor neće biti zakazan.
Kako da uplatim novac?
Opštom uplatnicom u banci ili e-bankingom.
Uplatilac: Vaše ime i prezime
Iznos (prema cenovniku):
Svrha uplate: Konsultacije
Primalac: Parentis DOO, Novi Sad
Račun primaoca: 340-11013275-51
Ukoliko uplaćujete preko e-bankinga pa se pojavi jedno polje kao višak, broj računa možete upisati bez druge crtice 340-1101327551
Šta ako uplatim novac, a u međuvremenu otkažem konsultaciju?
Ukoliko se u međuvremenu konsultacija otkaže, novac će vam biti vraćen.
Živim u inostranstvu, kako tada ide plaćanje?
Cena za individualnu konsultaciju za roditelje koji žive u inostranstvu je 50 evra za prvi susret, 35 evra za svaki naredni u dnevnim terminima (radnim danima od 8-15h).
Konsultacije se mogu zakazati i u večernjim terminima (radnim danima, a vikendom po potrebi), od 21:30-23:30h. Cena za prvi susret je tada 55 eur, a za svaki naredni susret u ovim terminima 45 eur po satu.
Plaćanje ide preko Pay Pal-a, na email sanja@sanjaristapopic.rs
Da li nešto moram da zapisujem?
Poželjno je. Tokom susreta razmenimo puno informacija tako da je zgodno da zapišete ono što smatrate bitnim, čisto da biste se kasnije setili onoga o čemu smo pričali.
Koliko dugo traje prepiska dok ne zakažemo konsultaciju?
Nekoliko dana, sve dok ne prikupim dovoljno informacija i zajedno ne utvrdimo fokus razgovora. U praksi – oko nedelju dana.
Dugačko mi je da čekam nedelju dana. Možemo li zakazati konsultaciju hitno, u roku od dva-tri dana?
Može. U ovom slučaju konsultacija dobijaju oznaku “hitno” i postavlja se kao prioritet u naredna dva do tri dana. Procedura je ista, samo ubrzana. To znači da jedni drugima odgovaramo na email-ove u narednih 3-4 sata kako bismo stigli da razmenimo informacije što pre, pripremili se i bili što produktivniji za vreme susreta.
Investicija za konsultaciju pod oznakom “hitno”:
- Danas za sutra – redovna cena za 1h redovne konsultacije koji odaberete u dnevnom ili večernjem terminu+2000 dinara /20 eur ukoliko ste iz inostranstva
- Danas za prekosutra – redovna cena za 1h redovne konsultacije koji odaberete u dnevnom ili večernjem terminu+1500 dinara /15 eur ukoliko ste iz inostranstva
- Danas za nakosutra – redovna cena za 1h dnevnog ili večernjeg termina+1000 dinara /10 eur ukoliko ste iz inostranstva
Zašto moram novac uplatiti ranije?
Zato da biste obezbedili rezervaciju i imali prednost pri odabiru raspoloživog termina.
Ako posle prve konsultacije želim da zakažem ponovni susret, da li moram da se držim istog termina?
Ne. Svaki susret zakazuje se posebno, u vreme koje vam tada više odgovara.
Da li su online konsultacije tehnički komplikovane?
Nimalo. Koji god vama vid on-line komunikacije odgovara, ja ću se prilagoditi. Ukoliko niste pre koristili ni jedan program za video komunikaciju, ja ću obezbediti način ili ćemo konsultaciju obaviti telefonom.
Da li moram da imam web kameru?
Ne, dovoljno je da imate mikrofon (onaj ugrađen u laptop sasvim će dobro poslužiti).
Šta ako nam se usred razgovora prekine internet ili neočekivano moram da odem (beba se probudi, dete počne da plače)?
Tada sačekamo neko vreme da vidimo da li možemo nastaviti. Ako smo svakako bili pri kraju, ono što nam je ostalo možemo završiti emailom. Ako smo bili negde na početku, dogovaramo se kada možemo ponoviti susret.
Da li meni konsultacija uopšte može da pomogne?
Iz mog iskustva, naravno da može. Čak iako puno toga znaš i sama, treće lice odgovarajućim pitanjima i pružanjem podrške u prevazilaženju izazovnih situacija može puno pomoći da se situacija sagleda iz drugog ugla.
Ovo su neke povratne informacije roditelja sa kojima sam radila:
“Hvala puno na savetima, obratićemo paznju na sve što ste naveli pa se nadam da ćemo dokučiti šta je u pitanju :)” – Ivana
“Ono što mi se čini da ide na bolje jeste da je postao nekako, kako bih se izrazila, saradljiviji. Kad mu kažem da mi dohvati nešto u radi to, a to ranije nije bilo šanse da uradi. I vise ponavlja kada mu pričate. Pažljivije, čini mi se, sluša. – Ivana
“Hoću da vam kažem da se odnos sa Lavom mnogo poboljšao od onda kad smo pričale. Sada ga mnogo bolje razumem.” – Milica
“Sviđa mi se tvoja ideja, šta bih ja bez tebe, stvarno mi puno pomažes, hvala ti :)” – Lana
“Dobro smo, definitivno ima dosta pomaka. Uveli smo nekoliko promena. Deluje mi i da se bolje ponaša prema bratu. Rekla bih da stvari baš ubrzano idu na bolje.” – Marija
“Dobro smo. Razgovor sa Vama nam je jako pomogao. U stvari sam ja promenila svoj odnos prema nekim situacijama i to se odmah videlo na njenom ponašanju.” – Milica
“Hvala na savetima! Kao i uvek nam bas znače. Inače, udaranje i bacanje stvari se nastavlja, ali mislim da se polako malo smanjuje.” – Jelena