Ukoliko imate nedoumica, dilema u u vezi sa polaskom deteta u jaslice i vrtić,  potrebna Vam je podrška, razgovor koji će olakšati period pripreme ili donošenje odluke u vezi sa redosledom koraka koji bi bio najoptimalniji u predstojećem periodu, možete zakazati individualnu konsultaciju onlajn.

Šta podrazumeva individualna konsultacija?

Ona podrazumeva razgovor fokusiran na konkretnu situaciju ili pitanje, nedoumicu koja vas trenutno muči. Svrha konsultacije je razumevanje teme, trenutne situacije ili problema, identifikovanje resursa i pružanje podrške u planiranju koraka tako da period privikavanja deteta na jaslice i vrtić protekne najbolje što je moguće.

Kako se realizuje?

Individualne konsultacije se realizuju online preko video call-a (Skype, Google Hangout, Viber, Facebook messenger i sl.) ili telefonom u unapred dogovorenim terminima.

Koja je cena i u koje vreme se mogu zakazati?

Prvi susret podrazumeva prethodno prikupljanje informacija od značaja radi sticanja što boljeg uvida u situaciju (upitnik i dodatna pitanja), pripremu + individualnu konsultaciju u trajanju od 1h.

Redovne konsultacije su radnim danima od 8h-15h.

Prema cenovniku od 15. avgusta 2022. cena za prvi susret je 5000 din (po detetu), a za svaki naredni susret u ovim terminima 3500 dinara po satu.

Konsultacije se mogu zakazati i u večernjim terminima (radnim danima, a vikendom po potrebi), od 21:30-23:30h. Cena za prvi susret je tada 5500 din, a za svaki naredni susret u ovim terminima 4000 din po satu.

U proseku, korespondencija od trenutka slanja upita do definisanja i zakazivanja termina podrazumeva oko tri do četiri mejla.

Dinamiku susreta i praćenje situacije nakon razgovora dogovaramo po potrebi.

Koje su to najčešće teme i pitanja u ovom domenu u kojima vam mogu pomoći možete pogledati ovde.

Kako mogu zakazati razgovor?

KORAK 1: Opišite ukratko situaciju koja vas muči, naznačite uzrast deteta i pošaljite mejl na konsultacije@sanjaristapopic.rs.

KORAK 2: Odmah po slanju mejla, popunite ovaj upitnik za dečaka odnosno, devojčicu.

Moj odgovor očekujte u narednih dva radna dana, ili u toku dana ukoliko naslov mejla  označite kao  hitno – više o konsultacijama koje se realizuju po hitnom postupku pogledajte u često postavljanim pitanjima.

Ukoliko vam odgovor ne stigne u roku od dva dana, proverite da li sam dobila mejl (pozovite me na 0631990177 ili pošaljite sms). Dešava se ponekad da poruka završi u nepoželjnoj pošti i da protekne par dana dok to ne otkrijem :(

Način uplate?

Uplate se vrše po zakazivanju konsultacije, najkasnije dan pre dogovorenog termina.

Često postavljana pitanja

Mejlove proveravam dva puta dnevno, oko 9h  pre podne i 15h posle podne, radnim danima. Odgovaram na njih čim sam u prilici, istog dana. S tim u vezi, u zavisnosti od toga kada ste poslali upit možete očekivati moj odgovor do kraja dana ili sutradan pre podne.

Vikendom ne radim, nisam mnogo za kompjuterom. Bavim se kućom, provodim vreme sa porodicom, družim se i često odem na neki put.

Na upite koji pristignu od petka uveče do nedelje uveče odgovaram tog vikenda ukoliko sam u prilici, ukoliko nisam – odgovor možete očekivati odmah u ponedeljak ujutru.

Mejlom ili putem aplikacije Calendly koja sadrži prikaz slobodnih termina tokom nedelje.

U zavisnosti od teme razgovora i raspoloživog materijala koja imam na raspolaganju u tom domenu, nakon susreta je moguće da ću vas uputiti i na dodatni sadržaj (svoj ili sadržaj kolega čiji rad cenim) u vidu tekstova, prezentacija, video kllipova, literature, video predavanja, snimaka uključenja, podcasta koji vam mogu biti od koristiti u trenutnoj situaciji.

Takođe, nakon desetak dana od razgovora ostajemo u kontaktu radi povratne informacije.

Ne morate, razgovoru mogu prisustovati oba roditelja.

Po prijemu opisa situacije i pitanja proceniću da li je ono u domenu moga rada. Ukoliko  nije, razgovor neće biti zakazan.

Opštom uplatnicom u banci ili e-bankingom.

Uplatilac: Vaše ime i prezime
Iznos (prema cenovniku):
Svrha uplate: Konsultacije
Primalac: Parentis DOO, Novi Sad
Račun primaoca: 340-11013275-51

Ukoliko uplaćujete preko e-bankinga pa se pojavi jedno polje kao višak, broj računa možete upisati bez druge crtice             340-1101327551

Dostavljanje fiskalnog računa za uplate fizičkih lica ne vršimo automatski jer prema šifri delatnosti firma “Parentis doo” nije obuhvaćena fiskalizacijom. Za svaku uplatu fizičkih lica se, međutim, izdaje račun (ali u formi fakture) te ukoliko želite da ga pošaljemo uvek možete to naglasiti i dobićete ga u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko uplatu realizujete kao pravno lice, slanje predračuna i fakture po uplati se podrazumeva.

Ukoliko se u međuvremenu konsultacija otkaže, novac će vam biti vraćen.

Cena za individualnu konsultaciju za roditelje koji žive u inostranstvu je 50 evra za prvi susret, 35 evra za svaki naredni u dnevnim terminima (radnim danima od 8-15h).

Konsultacije se mogu zakazati i u večernjim terminima (radnim danima, a vikendom po potrebi), od 21:30-23:30h. Cena za prvi susret je tada 55 eur, a za svaki naredni susret u ovim terminima 45 eur po satu.

Plaćanje ide preko Pay Pal-a, na email sanja@sanjaristapopic.rs

Druge dve opcije su preko deviznog računa i Western Uniona.

U oba slučaja je potrebno da mi se javite na mejl radi slanja instrukcija.

Poželjno je. Tokom susreta razmenimo puno informacija tako da je zgodno da zapišete ono što smatrate bitnim, čisto da biste se kasnije setili onoga o čemu smo pričali.

Nije praksa da se razgovor nastavi nakon završene konsultacije, odgovaranjem na nova, dodatna pitanja putem mejla, Viber poruka, direktnih poruka putem Instagrama. Ukoliko se pojave neke nove nedoumice ili je potrebna dodatna podrška u vezi sa temom konsultacija koja zahteva praćenje, naknadno razmatranje situacije usled nekih novih okolnosti potrebno je da se zakaže novi termin prema istoj proceduri. Tema razgovora se tada posebno posvećuje novim pitanjima, u skladu sa novim okolnostima.

Nekoliko dana, sve dok ne prikupim dovoljno informacija i zajedno ne utvrdimo fokus razgovora. U praksi – oko nedelju dana.

Može. U ovom slučaju konsultacije dobijaju oznaku “hitno” i postavljaju se kao prioritet u narednih dan-dva.  Procedura je ista, samo ubrzana. To znači da jedni drugima odgovaramo na email-ove u narednih 3-4 sata kako bismo stigli da razmenimo informacije što pre, pripremili se i bili što produktivniji za vreme susreta.

Investicija za konsultaciju pod oznakom “hitno”:

  • Danas za sutra – redovna cena za 1h redovne konsultacije koji odaberete u dnevnom ili večernjem terminu+2000 dinara /20 eur ukoliko ste iz inostranstva
  • Danas za prekosutra – redovna cena za 1h redovne konsultacije koji odaberete u dnevnom ili večernjem terminu+1500 dinara /15 eur ukoliko ste iz inostranstva
  • Danas za nakosutra – redovna cena za 1h dnevnog ili večernjeg termina+1000 dinara /10 eur ukoliko ste iz inostranstva

Zato da biste obezbedili rezervaciju i imali prednost pri odabiru raspoloživog termina.

Ne. Svaki susret zakazuje se posebno, u vreme koje vam tada više odgovara.

Nimalo. Koji god vama vid onlajn komunikacije odgovara, ja ću se prilagoditi. Ukoliko niste pre koristili ni jedan program za video komunikaciju, ja ću obezbediti način ili ćemo konsultaciju obaviti telefonom.

Ne, dovoljno je da imate mikrofon (onaj ugrađen u laptop sasvim će dobro poslužiti).

Tada sačekamo neko vreme da vidimo da li možemo nastaviti. Ako smo svakako bili pri kraju, ono što nam je ostalo možemo završiti emailom. Ako smo bili negde na početku, dogovaramo se kada možemo ponoviti susret.

Iz mog iskustva, naravno da može.  Čak iako puno toga znaš i sama, treće lice odgovarajućim pitanjima i pružanjem podrške u prevazilaženju izazovnih situacija može puno pomoći da se situacija sagleda iz drugog ugla.

Ovo su neke povratne informacije roditelja sa kojima sam radila na temama koje se tiču komunikacije:

Hvala puno na savetima, obratićemo paznju na sve što ste naveli pa se nadam da ćemo dokučiti šta je u pitanju :)” – Ivana

Ono što mi se čini da ide na bolje jeste da je postao nekako, kako bih se izrazila, saradljiviji. Kad mu kažem da mi dohvati nešto u radi to, a to ranije nije bilo šanse da uradi. I vise ponavlja kada mu pričate. Pažljivije, čini mi se, sluša. – Ivana

Hoću da vam kažem da se odnos sa Lavom mnogo poboljšao od onda kad smo pričale. Sada ga mnogo bolje razumem.” – Milica

Sviđa mi se tvoja ideja, šta bih ja bez tebe, stvarno mi puno pomažes, hvala ti :)” – Lana

Dobro smo, definitivno ima dosta pomaka. Uveli smo nekoliko promena. Deluje mi i da se bolje ponaša prema bratu.  Rekla bih da stvari baš ubrzano idu na bolje.” – Marija

Dobro smo. Razgovor sa Vama nam je jako pomogao. U stvari sam ja promenila svoj odnos prema nekim situacijama i to se odmah videlo na njenom ponašanju.” – Milica

Hvala na savetima! Kao i uvek nam bas znače. Inače, udaranje i bacanje stvari se nastavlja, ali mislim da se polako malo smanjuje.” – Jelena

Hvala na razgovoru. Vrlo ste ugodna i simpatična osoba i baš mi je prijao razgovor sa Vama. Hvala na materijalima. Već danas ću malo da se posvetim, pročitam i poslušam. Pomogli ste mi da razumem malo visš svoje dete nego što sam ja mislila da to znam.” – Nataša

Evo i nekih povratnih informacija sa konsultacija koje se odnose na polazak u jaslice i vrtić, šta su roditelji (najčešće majke :)) rekli da je za njih imalo najveću vrednost:

Konkretni saveti – koraci kao predlog ka prevazilazenju problema i Vaša smirena priroda koja je na nas uticala smirujuće i dozvolila nam da problem sagledamo realnije.” – Katarina

Dosta ideja koje smo dobili kao i savet kako postupati u toku dana” – Vesna

To da se više informišem i da ne mora da znači da će biti loše” –  Maja

Razumevanje i podrška rečima za trenutnu situaciju, a ne puko deklamovanje činjenica i savetovanje.” – Svetlana

Davanje konkretnih rešenja problema.” – Jelena

Jasni koraci koje možemo preduzeti.” – Renata

Struktura razgovora. Zapravo, razgovor je tekao izuzetno struktuirano, sa jasnim smernicama, fazama i savetima.” – Jelena

“Step by step pristup, od benefita do onoga na čemu će trebati u narednom periodu da se radi. Temeljno, istraživački i celovito.” – Slađana

“Ulivanje sigurnosti, predstavljanje realnosti i prepoznavanje sopstvenih propusta” – Saša

Najviše to što sam dobila smernice kako da se postavim u razgovoru sa vaspitačicom i osećaj da mi je dostupna podrška.” – Jasmina

“Informacije koje sam dobila, čak i one koje se čine vrlo logične (npr. pozovite i obiđite nekoliko vrtića pre odluke), ali ja to u ovom trenutku nisam videla, zatim šta je važno ako se opredelim za opciju da krenemo, šta je važno za opciju ako odložimo za godinu dana, itd. Dopalo mi se popunjavanje upitnika i dodatnih pitanja, jer ste tako stekli uvid o mom konkretnom detetu i dali mi cak i smernice generalno kako sa takvom decom i to mi je značilo. To što je fokus u razgovoru bio na trenutnoj situaciji (donošenje odluke oko vrtića), a ne za situacije u budućnosti.”  – Kristina

“Mir nakon razgovora. To što smo dobili neko novo znanje, drugačiji uvid u stanje stvari i novi načini za pristup problemu i rešavanju istog.” – Milena

“Sugestije za postepen polazak za koje sam negde i sama mislila i osećala da treba raditi. Detalji oko rutina, plan ostavljanja deteta u vrtiću.” – Danijela

“To što sada u glavi imam redosled i okviran time-line za sve promene koje nas čekaju – polazak u vrtić, selidba, prelazak u poslovni prostor umesto kućne kancelarije. – Nataša

“Razumevanje i prilagodljivost saveta konkretno našoj situaciji” – Vanja

“Osećaj razumevanja, podrške, konkretnih saveta i ostavljanje prostora za neki mozda drugi izbor ukoliko ipak shvatim da je za vrtić suviše rano.” – Dina

“To što ste normalizovali ponašanje mog deteta i rekli ste mi da je ključno da je prihvatim onakvu kakva jeste” – Aleksandra

“Način i lakoća kojom ste razumeli karakter i potrebe našeg deteta.” – Sanja

“Dragocen mi je bio razgovor sa Vama, puno mi je značilo da znam da idemo u dobrom smeru i kako da pomognem i Mili, a i sebi da prodjemo kroz sve to. Mi sad idemo u vrtić pevajući, sama bira na koji način, da li šetamo ili se vozimo. Tražila je da ostaje da spava sa drugarima, pustila sam je. Nema plakanja, lepo priča o vrticu, jede, druži se i vidim da baš dosta stvari uči.” – Aleksandra

To što sam dobila odgovor na sva pitanja koja sam imala i više od toga!”  – Ana

“Deljenje važnih informacija i “vetar u ledja” kada sam bila u dilemi kako i na koji način porazgovarati sa vaspitačicom.” – Ana

“Razgraničavanje šta je do mene, šta do deteta. Na čemu da radim na sebi, a na koji način da korigujem ponašanje sebe i vaspitača da podržimo Ognjena.” – Milica

“Saslušali ste me, pružili ste mi podršku i dali ste mi savet koji je i pomogao. Hvala Vam!” – Marija

“Izdvajanje konkretnih koraka koje treba preduzeti i propratni materijal.” – Smilja

“Što sam bolje upoznala sebe i svoje dijete” – Nevena