Individualne konsultacije
Vaše dete polazi u jaslice ili vrtić i vi želite da taj proces prođe što bezbolnije. Na individualnim konsultacijama zajedno ćemo rešiti vaše konkretne nedoumice i dileme.
Šta podrazumeva individualna konsultacija?
- Fokus na konkretnu situaciju koja vas trenutno muči;
- Pružanje jasnih smernica za prevazilaženje problema;
- Davanje konkretnih uputstava kako da što lakše prevaziđete izazove;
- Indvidualni pristup u skladu sa prirodom vašeg deteta i resursima vaše porodice;
- Pomoć da razgraničite šta je do vas a šta do deteta;
- Osnaživanje i “vetar u leđa” da se osećate sigurno i mirno;
- Podrška da se zalažete za svoja prava;
- Praćenje situacije u narednom periodu (desetak dana);
Kako se realizuje – koraci
Prvi korak je priprema koja podrazumeva prethodno prikupljanje relevantnih informacija:
- Opis situacije – pošaljite mejl na konsultacije@sanjaristapopic.rs
- Uvid u prirodu deteta – popunite upitnik za dečaka odnosno, devojčicu.
- Dodatna pitanja u vezi sa temom – po prijemu mejla (odgovaram na svaki mejl)
Nakon toga zakazujemo prvi susret (individualnu konsultaciju) u trajanju od 1h.
Pripremu obavljamo preko mejla, a konsultacija se realizuje preko video poziva (Viber, Skype, Google Hangout, Facebook messenger, Instagram, Whats App i sl.)
Termini zakazivanja konsultacija i cena
Redovne konsultacije se održavaju radnim danima od 8h-15h.
Cena za prvi susret je 5000 din. (po detetu), a za svaki naredni susret u ovim terminima 3500 dinara po satu.
Vanredne konsultacije (radnim danima od 16h – 22h)
Cena za prvi susret je 6000 din. (po detetu), a za svaki naredni susret u ovim terminima 4500 din po satu.
Vikendom, prazničnim danima i za vreme godišnjeg odmora konsultacije se ne održavaju.
Najčešće teme i pitanja
Pogledajte ovde.
Važna napomena
Ukoliko vam moj odgovor ne stigne u roku od dva radna dana, pošaljte mi poruku u DM na Instagram profilu ili pošaljite sms na 063/1990177 da proverimo gde je došlo do zastoja.
Uplata
Uplate se vrše po zakazivanju, najkasnije dan pre dogovorenog termina.
Često postavljana pitanja
Kada mogu očekivati odgovor na mejl, nakon slanja prvog upita?
Mejlove proveravam dva puta dnevno, oko 9h pre podne i 15h posle podne, radnim danima. Odgovaram na njih čim sam u prilici, istog dana. S tim u vezi, u zavisnosti od toga kada ste poslali upit možete očekivati moj odgovor do kraja dana ili sutradan pre podne.
Vikendom ne radim, nisam mnogo za kompjuterom. Bavim se kućom, provodim vreme sa porodicom, družim se i često odem na neki put.
Na upite koji pristignu od petka uveče do nedelje uveče odgovaram tog vikenda ukoliko sam u prilici, ukoliko nisam – odgovor možete očekivati odmah u ponedeljak ujutru.
Kako dogovaramo raspoloživi termin?
Mejlom ili putem aplikacije Calendly koja sadrži prikaz slobodnih termina tokom nedelje.
Da li dobijam još nešto pored konsultacija?
U zavisnosti od teme razgovora i raspoloživog materijala koja imam na raspolaganju u tom domenu, nakon susreta je moguće da ću vas uputiti i na dodatni sadržaj (svoj ili sadržaj kolega čiji rad cenim) u vidu tekstova, prezentacija, video kllipova, literature, video predavanja, snimaka uključenja, podcasta koji vam mogu biti od koristiti u trenutnoj situaciji.
Takođe, nakon desetak dana od razgovora ostajemo u kontaktu radi povratne informacije.
Da li moram da budem sama ili razgovoru može da prisustvuje i suprug/partner?
Ne morate, razgovoru mogu prisustovati oba roditelja.
Kako da znam da li mi možete pomoći?
Po prijemu opisa situacije i pitanja proceniću da li je ono u domenu moga rada. Ukoliko nije, razgovor neće biti zakazan.
Kako da uplatim novac?
Opštom uplatnicom u banci ili e-bankingom.
Uplatilac: Vaše ime i prezime
Iznos (prema cenovniku):
Svrha uplate: Konsultacije
Primalac: Parentis DOO, Novi Sad
Račun primaoca: 340-11013275-51
Ukoliko uplaćujete preko e-bankinga pa se pojavi jedno polje kao višak, broj računa možete upisati bez druge crtice 340-1101327551
Da li ću nakon uplate dobiti račun?
Da, sa mejla Kancelarka (platforme za kancelarijsko poslovanje), sutradan kada prođe izvod.
Šta ako uplatim novac, a u međuvremenu otkažem konsultaciju?
Ukoliko se u međuvremenu konsultacija otkaže, novac će vam biti vraćen.
Živim u inostranstvu, kako tada ide plaćanje?
Cena za individualnu konsultaciju za roditelje koji žive u inostranstvu je 50 evra za prvi susret, 35 evra za svaki naredni u redovnim terminima (radnim danima od 8-15h).
Cena za individualnu konsultaciju zakazanu u vanrednom terminu (od 16h-22h) za prvi susret je tada 60 eur, a za svaki naredni susret u ovim terminima 45 eur po satu.
Uplate idu preko Pay Pal-a, na email sanja@sanjaristapopic.rs
Koje su još opcije za uplatu iz inostranstva a da nije preko Pay Pal-a?
Druge dve opcije su preko deviznog računa, Western Uniona ili pošte (međunarodni prenos novca, međunarodna poštanska uputnica).
U ovim slučajevima je potrebno da mi se javite na mejl radi slanja instrukcija.
Da li nešto moram da zapisujem?
Poželjno je. Tokom susreta razmenimo puno informacija tako da je zgodno da zapišete ono što smatrate bitnim, čisto da biste se kasnije setili onoga o čemu smo pričali.
Da li i nakon konsultacije mogu da postavim neko pitanje i očekujem odgovor?
Nije praksa da se razgovor nastavi nakon završene konsultacije, odgovaranjem na nova, dodatna pitanja putem mejla, Viber poruka, direktnih poruka putem Instagrama. Ukoliko se pojave neke nove nedoumice ili je potrebna dodatna podrška u vezi sa temom konsultacija koja zahteva praćenje, naknadno razmatranje situacije usled nekih novih okolnosti potrebno je da se zakaže novi termin prema istoj proceduri. Tema razgovora se tada posebno posvećuje novim pitanjima, u skladu sa novim okolnostima.
Koliko dugo traje prepiska dok ne zakažemo konsultaciju?
Dan dva, dok ne prikupim dovoljno informacija i zajedno ne utvrdimo fokus razgovora.
Zašto moram novac uplatiti ranije?
Zato da biste obezbedili rezervaciju i imali prednost pri odabiru raspoloživog termina.
Ako posle prve konsultacije želim da zakažem ponovni susret, da li moram da se držim istog termina?
Ne. Svaki susret zakazuje se posebno, u vreme koje vam tada više odgovara.
Da li su onlajn konsultacije tehnički komplikovane?
Nimalo. Koji god vama vid onlajn komunikacije odgovara, ja ću se prilagoditi.
Da li moram da imam web kameru?
Ne, dovoljno je da imate mikrofon (onaj ugrađen u laptop sasvim će dobro poslužiti).
Šta ako nam se usred razgovora prekine internet ili neočekivano moram da odem (beba se probudi, dete počne da plače)?
Tada sačekamo neko vreme da vidimo da li možemo nastaviti. Ako smo svakako bili pri kraju, ono što nam je ostalo možemo završiti emailom. Ako smo bili negde na početku, dogovaramo se kada možemo ponoviti susret.
Da li meni konsultacija uopšte može da pomogne?
Iz mog iskustva, naravno da može. Čak iako puno toga znaš i sama, treće lice odgovarajućim pitanjima i pružanjem podrške u prevazilaženju izazovnih situacija može puno pomoći da se situacija sagleda iz drugog ugla.
Pročitaj povratne informacije nakon konsultacija, šta je za roditelje imalo najveću vrednost:
“Najviše to što sam dobila smernice kako da se postavim u razgovoru sa vaspitačicom i osećaj da mi je dostupna podrška.” – Jasmina
“Informacije koje sam dobila, čak i one koje se čine vrlo logične (npr. pozovite i obiđite nekoliko vrtića pre odluke), ali ja to u ovom trenutku nisam videla, zatim šta je važno ako se opredelim za opciju da krenemo, šta je važno za opciju ako odložimo za godinu dana, itd. Dopalo mi se popunjavanje upitnika i dodatnih pitanja, jer ste tako stekli uvid o mom konkretnom detetu i dali mi cak i smernice generalno kako sa takvom decom i to mi je značilo. To što je fokus u razgovoru bio na trenutnoj situaciji (donošenje odluke oko vrtića), a ne za situacije u budućnosti.” – Kristina
“Mir nakon razgovora. To što smo dobili neko novo znanje, drugačiji uvid u stanje stvari i novi načini za pristup problemu i rešavanju istog.” – Milena
“Sugestije za postepen polazak za koje sam negde i sama mislila i osećala da treba raditi. Detalji oko rutina, plan ostavljanja deteta u vrtiću.” – Danijela
“To što sada u glavi imam redosled i okviran time-line za sve promene koje nas čekaju – polazak u vrtić, selidba, prelazak u poslovni prostor umesto kućne kancelarije. – Nataša
“Razumevanje i prilagodljivost saveta konkretno našoj situaciji” – Vanja
“Osećaj razumevanja, podrške, konkretnih saveta i ostavljanje prostora za neki mozda drugi izbor ukoliko ipak shvatim da je za vrtić suviše rano.” – Dina
“To što ste normalizovali ponašanje mog deteta i rekli ste mi da je ključno da je prihvatim onakvu kakva jeste” – Aleksandra
“Način i lakoća kojom ste razumeli karakter i potrebe našeg deteta.” – Sanja
“Dragocen mi je bio razgovor sa Vama, puno mi je značilo da znam da idemo u dobrom smeru i kako da pomognem i Mili, a i sebi da prodjemo kroz sve to. Mi sad idemo u vrtić pevajući, sama bira na koji način, da li šetamo ili se vozimo. Tražila je da ostaje da spava sa drugarima, pustila sam je. Nema plakanja, lepo priča o vrticu, jede, druži se i vidim da baš dosta stvari uči.” – Aleksandra
“To što sam dobila odgovor na sva pitanja koja sam imala i više od toga!” – Ana
“Deljenje važnih informacija i “vetar u leđa” kada sam bila u dilemi kako i na koji način porazgovarati sa vaspitačicom.” – Ana
“Razgraničavanje šta je do mene, šta do deteta. Na čemu da radim na sebi, a na koji način da korigujem ponašanje sebe i vaspitača da podržimo Ognjena.” – Milica
“Saslušali ste me, pružili ste mi podršku i dali ste mi savet koji je i pomogao. Hvala Vam!” – Marija
“Hvala puno na savetima, obratićemo pažnju na sve što ste naveli pa se nadam da ćemo dokučiti šta je u pitanju :)” – Ivana
“Ono što mi se čini da ide na bolje jeste da je postao nekako, kako bih se izrazila, saradljiviji.” – Ivana
“Hoću da vam kažem da se odnos sa Lavom mnogo poboljšao od onda kad smo pričale. Sada ga mnogo bolje razumem.” – Milica
“Sviđa mi se tvoja ideja, šta bih ja bez tebe, stvarno mi puno pomažes, hvala ti :)” – Lana
“Dobro smo, definitivno ima dosta pomaka. Uveli smo nekoliko promena. Rekla bih da stvari baš ubrzano idu na bolje.” – Marija
“Dobro smo. Razgovor sa Vama nam je jako pomogao. U stvari sam ja promenila svoj odnos prema nekim situacijama i to se odmah videlo na njenom ponašanju.” – Milica
“Hvala na savetima! Kao i uvek nam bas znače. Inače, udaranje i bacanje stvari se nastavlja, ali mislim da se polako malo smanjuje.” – Jelena
“Konkretni saveti – koraci kao predlog ka prevazilazenju problema i Vaša smirena priroda koja je na nas uticala smirujuće i dozvolila nam da problem sagledamo realnije.” – Katarina
“Dosta ideja koje smo dobili kao i savet kako postupati u toku dana” – Vesna
“To da se više informišem i da ne mora da znači da će biti loše” – Maja
“Razumevanje i podrška rečima za trenutnu situaciju, a ne puko deklamovanje činjenica i savetovanje.” – Svetlana
“Davanje konkretnih rešenja problema.” – Jelena
“Jasni koraci koje možemo preduzeti.” – Renata
“Struktura razgovora. Zapravo, razgovor je tekao izuzetno struktuirano, sa jasnim smernicama, fazama i savetima.” – Jelena
“Ulivanje sigurnosti, predstavljanje realnosti i prepoznavanje sopstvenih propusta” – Saša
“Izdvajanje konkretnih koraka koje treba preduzeti i propratni materijal.” – Smilja
“Što sam bolje upoznala sebe i svoje dijete” – Nevena