Individualne konsultacije

Vaše dete polazi u jaslice ili vrtić i vi želite da taj proces prođe što bezbolnije. Na individualnim konsultacijama zajedno ćemo rešiti vaše konkretne nedoumice i dileme.


Šta podrazumeva individualna konsultacija?

  • Fokus na konkretnu situaciju koja vas trenutno muči;
  • Pružanje jasnih smernica za prevazilaženje problema;
  • Davanje konkretnih uputstava kako da što lakše prevaziđete izazove;
  • Indvidualni pristup u skladu sa prirodom vašeg deteta i resursima vaše porodice;
  • Pomoć da razgraničite šta je do vas a šta do deteta;
  • Osnaživanje i “vetar u leđa” da se osećate sigurno i mirno; 
  • Podrška da se zalažete za svoja prava;
  • Praćenje situacije u narednom periodu (desetak dana);

Kako se realizuje – koraci

Prvi korak je priprema koja podrazumeva prethodno prikupljanje relevantnih informacija: 

  1. Opis situacije – pošaljite mejl na konsultacije@sanjaristapopic.rs
  2. Uvid u prirodu deteta – popunite upitnik za dečaka odnosno, devojčicu.
  3. Dodatna pitanja u vezi sa temom – po prijemu mejla (odgovaram na svaki mejl)

Nakon toga zakazujemo prvi susret (individualnu konsultaciju) u trajanju od 1h.

Pripremu obavljamo preko mejla, a konsultacija se realizuje preko video poziva (Viber, Skype, Google Hangout, Facebook messenger, Instagram, Whats App i sl.)

Termini zakazivanja konsultacija i cena

Redovne konsultacije se održavaju radnim danima od 8h-15h.

Cena za prvi susret je 5000 din. (po detetu), a za svaki naredni susret u ovim terminima 3500 dinara po satu.

Vanredne konsultacije  (radnim danima od 16h – 22h)

Cena za prvi susret je 6000 din. (po detetu), a za svaki naredni susret u ovim terminima 4500 din po satu. 

Vikendom, prazničnim danima i za vreme godišnjeg odmora konsultacije se ne održavaju.

Najčešće teme i pitanja

Pogledajte  ovde.

Važna napomena


Ukoliko vam moj odgovor ne stigne u roku od dva radna dana, pošaljte mi poruku u DM na Instagram profilu ili pošaljite sms na 063/1990177 da proverimo gde je došlo do zastoja. 

Uplata

Uplate se vrše po zakazivanju, najkasnije dan pre dogovorenog termina.

Često postavljana pitanja

Mejlove proveravam dva puta dnevno, oko 9h  pre podne i 15h posle podne, radnim danima. Odgovaram na njih čim sam u prilici, istog dana. S tim u vezi, u zavisnosti od toga kada ste poslali upit možete očekivati moj odgovor do kraja dana ili sutradan pre podne.

Vikendom ne radim, nisam mnogo za kompjuterom. Bavim se kućom, provodim vreme sa porodicom, družim se i često odem na neki put.

Na upite koji pristignu od petka uveče do nedelje uveče odgovaram tog vikenda ukoliko sam u prilici, ukoliko nisam – odgovor možete očekivati odmah u ponedeljak ujutru.

Mejlom ili putem aplikacije Calendly koja sadrži prikaz slobodnih termina tokom nedelje.

U zavisnosti od teme razgovora i raspoloživog materijala koja imam na raspolaganju u tom domenu, nakon susreta je moguće da ću vas uputiti i na dodatni sadržaj (svoj ili sadržaj kolega čiji rad cenim) u vidu tekstova, prezentacija, video kllipova, literature, video predavanja, snimaka uključenja, podcasta koji vam mogu biti od koristiti u trenutnoj situaciji.

Takođe, nakon desetak dana od razgovora ostajemo u kontaktu radi povratne informacije.

Ne morate, razgovoru mogu prisustovati oba roditelja.

Po prijemu opisa situacije i pitanja proceniću da li je ono u domenu moga rada. Ukoliko  nije, razgovor neće biti zakazan.

Opštom uplatnicom u banci ili e-bankingom.

Uplatilac: Vaše ime i prezime
Iznos (prema cenovniku):
Svrha uplate: Konsultacije
Primalac: Parentis DOO, Novi Sad
Račun primaoca: 340-11013275-51

Ukoliko uplaćujete preko e-bankinga pa se pojavi jedno polje kao višak, broj računa možete upisati bez druge crtice             340-1101327551

Da, sa mejla Kancelarka (platforme za kancelarijsko poslovanje), sutradan kada prođe izvod.

Ukoliko se u međuvremenu konsultacija otkaže, novac će vam biti vraćen.

Cena za individualnu konsultaciju za roditelje koji žive u inostranstvu je 50 evra za prvi susret, 35 evra za svaki naredni u redovnim terminima (radnim danima od 8-15h).

Cena za individualnu konsultaciju zakazanu u vanrednom terminu (od 16h-22h) za prvi susret je tada 60 eur, a za svaki naredni susret u ovim terminima 45 eur po satu.

Uplate idu preko Pay Pal-a, na email sanja@sanjaristapopic.rs

Druge dve opcije su preko deviznog računa, Western Uniona ili pošte (međunarodni prenos novca, međunarodna poštanska uputnica).

U ovim slučajevima je potrebno da mi se javite na mejl radi slanja instrukcija.

Poželjno je. Tokom susreta razmenimo puno informacija tako da je zgodno da zapišete ono što smatrate bitnim, čisto da biste se kasnije setili onoga o čemu smo pričali.

Nije praksa da se razgovor nastavi nakon završene konsultacije, odgovaranjem na nova, dodatna pitanja putem mejla, Viber poruka, direktnih poruka putem Instagrama. Ukoliko se pojave neke nove nedoumice ili je potrebna dodatna podrška u vezi sa temom konsultacija koja zahteva praćenje, naknadno razmatranje situacije usled nekih novih okolnosti potrebno je da se zakaže novi termin prema istoj proceduri. Tema razgovora se tada posebno posvećuje novim pitanjima, u skladu sa novim okolnostima.

Dan dva, dok ne prikupim dovoljno informacija i zajedno ne utvrdimo fokus razgovora.

Zato da biste obezbedili rezervaciju i imali prednost pri odabiru raspoloživog termina.

Ne. Svaki susret zakazuje se posebno, u vreme koje vam tada više odgovara.

Nimalo. Koji god vama vid onlajn komunikacije odgovara, ja ću se prilagoditi.

Ne, dovoljno je da imate mikrofon (onaj ugrađen u laptop sasvim će dobro poslužiti).

Tada sačekamo neko vreme da vidimo da li možemo nastaviti. Ako smo svakako bili pri kraju, ono što nam je ostalo možemo završiti emailom. Ako smo bili negde na početku, dogovaramo se kada možemo ponoviti susret.

Iz mog iskustva, naravno da može.  Čak iako puno toga znaš i sama, treće lice odgovarajućim pitanjima i pružanjem podrške u prevazilaženju izazovnih situacija može puno pomoći da se situacija sagleda iz drugog ugla.

Pročitaj povratne informacije nakon konsultacija, šta je za roditelje imalo najveću vrednost:

Najviše to što sam dobila smernice kako da se postavim u razgovoru sa vaspitačicom i osećaj da mi je dostupna podrška.” – Jasmina

“Informacije koje sam dobila, čak i one koje se čine vrlo logične (npr. pozovite i obiđite nekoliko vrtića pre odluke), ali ja to u ovom trenutku nisam videla, zatim šta je važno ako se opredelim za opciju da krenemo, šta je važno za opciju ako odložimo za godinu dana, itd. Dopalo mi se popunjavanje upitnika i dodatnih pitanja, jer ste tako stekli uvid o mom konkretnom detetu i dali mi cak i smernice generalno kako sa takvom decom i to mi je značilo. To što je fokus u razgovoru bio na trenutnoj situaciji (donošenje odluke oko vrtića), a ne za situacije u budućnosti.”  – Kristina

“Mir nakon razgovora. To što smo dobili neko novo znanje, drugačiji uvid u stanje stvari i novi načini za pristup problemu i rešavanju istog.” – Milena

“Sugestije za postepen polazak za koje sam negde i sama mislila i osećala da treba raditi. Detalji oko rutina, plan ostavljanja deteta u vrtiću.” – Danijela

“To što sada u glavi imam redosled i okviran time-line za sve promene koje nas čekaju – polazak u vrtić, selidba, prelazak u poslovni prostor umesto kućne kancelarije. – Nataša

“Razumevanje i prilagodljivost saveta konkretno našoj situaciji” – Vanja

“Osećaj razumevanja, podrške, konkretnih saveta i ostavljanje prostora za neki mozda drugi izbor ukoliko ipak shvatim da je za vrtić suviše rano.” – Dina

“To što ste normalizovali ponašanje mog deteta i rekli ste mi da je ključno da je prihvatim onakvu kakva jeste” – Aleksandra

“Način i lakoća kojom ste razumeli karakter i potrebe našeg deteta.” – Sanja

“Dragocen mi je bio razgovor sa Vama, puno mi je značilo da znam da idemo u dobrom smeru i kako da pomognem i Mili, a i sebi da prodjemo kroz sve to. Mi sad idemo u vrtić pevajući, sama bira na koji način, da li šetamo ili se vozimo. Tražila je da ostaje da spava sa drugarima, pustila sam je. Nema plakanja, lepo priča o vrticu, jede, druži se i vidim da baš dosta stvari uči.” – Aleksandra

To što sam dobila odgovor na sva pitanja koja sam imala i više od toga!”  – Ana

“Deljenje važnih informacija i “vetar u leđa” kada sam bila u dilemi kako i na koji način porazgovarati sa vaspitačicom.” – Ana

“Razgraničavanje šta je do mene, šta do deteta. Na čemu da radim na sebi, a na koji način da korigujem ponašanje sebe i vaspitača da podržimo Ognjena.” – Milica

“Saslušali ste me, pružili ste mi podršku i dali ste mi savet koji je i pomogao. Hvala Vam!” – Marija

Hvala puno na savetima, obratićemo pažnju na sve što ste naveli pa se nadam da ćemo dokučiti šta je u pitanju :)” – Ivana

Ono što mi se čini da ide na bolje jeste da je postao nekako, kako bih se izrazila, saradljiviji.” – Ivana

Hoću da vam kažem da se odnos sa Lavom mnogo poboljšao od onda kad smo pričale. Sada ga mnogo bolje razumem.” – Milica

Sviđa mi se tvoja ideja, šta bih ja bez tebe, stvarno mi puno pomažes, hvala ti :)” – Lana

Dobro smo, definitivno ima dosta pomaka. Uveli smo nekoliko promena.  Rekla bih da stvari baš ubrzano idu na bolje.” – Marija

Dobro smo. Razgovor sa Vama nam je jako pomogao. U stvari sam ja promenila svoj odnos prema nekim situacijama i to se odmah videlo na njenom ponašanju.” – Milica

Hvala na savetima! Kao i uvek nam bas znače. Inače, udaranje i bacanje stvari se nastavlja, ali mislim da se polako malo smanjuje.” – Jelena

Hvala na razgovoru. Vrlo ste ugodna i simpatična osoba i baš mi je prijao razgovor sa Vama. Hvala na materijalima. Već danas ću malo da se posvetim, pročitam i poslušam. Pomogli ste mi da razumem malo više svoje dete nego što sam ja mislila da to znam.” – Nataša

Konkretni saveti – koraci kao predlog ka prevazilazenju problema i Vaša smirena priroda koja je na nas uticala smirujuće i dozvolila nam da problem sagledamo realnije.” – Katarina

Dosta ideja koje smo dobili kao i savet kako postupati u toku dana” – Vesna

To da se više informišem i da ne mora da znači da će biti loše” –  Maja

Razumevanje i podrška rečima za trenutnu situaciju, a ne puko deklamovanje činjenica i savetovanje.” – Svetlana

Davanje konkretnih rešenja problema.” – Jelena

Jasni koraci koje možemo preduzeti.” – Renata

Struktura razgovora. Zapravo, razgovor je tekao izuzetno struktuirano, sa jasnim smernicama, fazama i savetima.” – Jelena

“Step by step pristup, od benefita do onoga na čemu će trebati u narednom periodu da se radi. Temeljno, istraživački i celovito.” – Slađana

“Ulivanje sigurnosti, predstavljanje realnosti i prepoznavanje sopstvenih propusta” – Saša

“Izdvajanje konkretnih koraka koje treba preduzeti i propratni materijal.” – Smilja

“Što sam bolje upoznala sebe i svoje dijete” – Nevena