Kako učiti dete da se snalazi u konfliktnim situacijama?

Kada se deca posvađaju, da li se trudite da svađu sprečite jer se “dobra deca ne svađaju” ili “nije lepo da se deca svađaju”, da li očekujete da starije dete popusti jer “pametniji popušta”, da li razdvajate decu svakog na svoju stranu, šaljete u “time out”, drugu sobu, puštate da se sami dogovore ili nešto treće?

Šta god da ste pomislili, primetićete da će vaša instinktivna reakcija biti bliska onoj koju ste i sami iskusili u situacijama kada ste kao dete ulazili u sukob sa bratom, sestrom, drugom iz vrtića, drugarima iz komšiluka.

Iako sam po sebi pojam “konflikt” nema ni dobru ni lošu konotaciju, mnogi roditelji mu pridaju negativno značenje, verujući da je konflikt nešto loše, da on ničemu ne vodi jer nema razloga da se deca svađaju. Sa druge strane, realnost je da se deca često nađu u konfliktnoj situaciji te da je itekako važno učiti ih kako da se nose sa njom, kako da se izraze, zauzmu za sebe, poštujući svoje ali i tuđe potrebe i želje.

Istraživanja pokazuju da se veština rešavanja konflikata uči a da je dobar preduslov za to jačanje sposobnosti kontrole impulsa, kao i razvoj emocionalnih i socijalnih veština.

Na WEBINARU “RODITELJ KAO MEDIJATOR” 20 decembra 2018. od 21:30h – 22:45h bavićemo se pozitivnim stranama konflikta, saznaćete kako da iz uloge medijatora učite i osnažujete decu da sarađuju, samostalno prevazilaze konflikte i iznalaze rešenja.

Dete uči da sarađuje onda kada ima priliku i podršku za to.

Susret je namenjen roditeljima dece uzrasta do 7 godina, vaspitačima i svima vama koji na bilo koji način profesionalno radite sa decom ovog uzrasta.

Predavači: Sanja Rista Popić
Kotizacija za učešće:  2000 dinara / 20 eur ukoliko ste iz inostranstva


Za državljane Republike Srbije

Ukoliko ste iz Srbije, da biste učestvovali na predstojećem webinaru potrebno je da uplatite iznos od 2000 dinara na sledeći račun:

Parentis DOO, Novi Sad
Broj računa: 340-11013275-51
Uplatilac: Ime i prezime
Svrha uplate: Vaš email (razmak umesto @), broj mobilnog telefona
Poziv na broj: 00008

Pre nego što uplatite novac ili odmah nakon uplate pošaljite tu informaciju na email sanja@sanjaristapopic.rs. U praksi se dešavalo da dođe do greške pri upisu emaila na uplatnici, a ovo je način da budemo sigurni da je sa adresom sve ok. Broj telefona takođe daje mogućnost da stupimo u kontakt ukoliko dođe do nekog zastoja u komunikaciji.

Čim uplata bude proknjižena, dobićete potvrdu i link za registraciju za webinar putem emaila (kao i link sa snimkom prethodnog susreta, ukoliko ste se opredelili za ovu opciju).

Za nerezidente Republike Srbije

Ukoliko niste iz Srbije, da biste učestvovali na webinaru potrebno je da uplatite iznos od 20  eur preko Pay Pal-a. Klikom na donje dugme potvrđujete da niste rezident Republike Srbije i da uplatu vršite iz inostranstva.



Klikom na dugme otvoriće vam se stranica gde ćete moći da izvršite plaćanje. Ukoliko niste ulogovani u svoj PayPal nalog, potrebno je da se prvo ulogujete.  Po zavšetku uplate automatski će vam se otvoriti stranica gde ćete se registrovati za webinar upisivanjem svog imena i email-a. Po izvršenoj prijavi dobićete potvrdu da ste se uspešno registrovali za webinar, na taj email koji ste upisali. To je sve 🙂 Sa tog linka se onda ulogujete na webinar (svakako ćete na emailom dobiti i podsetnik još koji put).

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, nedoumica ili dođe do nekog zastoja u vezi sa prijavom, pišite na email: sanja@sanjaristapopic.rs

Nekoliko reči o webinaru…

Šta je to webinar?

Webinar je predavanje na kojem možete prisustvovati “virtuelno”, preko interneta, od svoje kuće. Princip prijave je:

  1. Plaćanje kotizacije za učestvovanje (koja se vrši uplatom na predviđeni račun, ukoliko ste iz Srbije ili Pay Pal-a, ukoliko ste iz inostranstva).
  2. Registracija – preko emaila. Kada uplata prođe, na vaš email će stići poruka u okviru koje će se nalazi pristupni link na koji trebate kliknuti 5 do 10 minuta pre početka vebinara, po utvrđenom vremenu.

Jel to nije ono na Facebook-u?

Nije. Na Facebook-u se uključujemo ponekad uživo, ali to nije edukativna forma. Webinar je namenjen edukaciji, ima formu koja odgovara predavanju (izlaganje, prezentaciju koju pratite i sl. )

Gde se to gleda?

Od kuće, sa svog kompjutera, laptopa ili mobilnog.

Da li će ovo biti uživo?

Ne, tema će biti unapred snimljena kako bismo izbegli bilo kakve prekide zbog interneta. Ja ću sa vama tokom predavanja biti uživo u studiju i odgovarati na pitanja koja postavite u chat-u.

Hoću moći opet da ga gledam?

Da, po završetku vam ostaje snimak predavanja. Kada se webinar završi, dobićete link na kom možete predavanje pogledati ponovo, zajedno sa partnerom ili sami, kada to poželite.

Zašto moram uplatiti novac dan ranije, ako sam iz Srbije?

Zato što je potrebno da ta uplata bude proknjižena u banci. Ukoliko ste kasno saznali za događaj i želite da uplatite učešće na dan organizacije webinara, to možete učiniti opštom uplatnicom najkasnije dan ranije do 13h,  kako biste u toku dana blagovremeno dobili link za registraciju. Kao dokaz o izvršenom plaćanju potrebno je samo da uslikate uplatnicu ili napravite screen shot i pošaljete sliku na email sanja@sanjaristapopic.rs

Ukoliko se registrujete preko e-bankinga, registraciju možete realizovati sve do početka predavanja.

Uplatila sam novac, šta se dalje dešava?

Ukoliko ste iz Srbije, čim uplata prođe, u toku dana dobićete link sa pristupom na email koji ste upisali.

Ukoliko ste iz inostranstva, dobićete link za registraciju na webinar automatski, čim uplata prođe preko Pay Pal-a.

Uplatila sam pre dva dana, nije mi stigao link sa pristupom. Šta se dešava?

Ukoliko ste iz Srbije, a uplatu ste izvršili tokom vikenda, sve je OK. Banke ne prebacuju novac tokom vikenda, tako da ćete dobiti link za registraciju čim bude proknjižena, u ponedeljak.

Ukoliko je prošlo više od 2 radna dana, pošaljite poruku sa informacijom o detaljima uplate na prodaja@sanjaristapopic.rs.

  • Za uplate preko e-bankinga, pošaljite link koji vaša banka daje kao dokaz uplate kako bismo videli gde je došlo do zastoja.
  • Za uplate preko klasičnog naloga za uplatu (uplatnice), pošaljite nam kopiju. Najlakše vam je da napravite fotografiju uplatnice mobilnim telefonom i samo je zakačite kao prilog uz email.

Ukoliko ste iz inostranstva i uplatili ste novac preko Pay Pal-a, pošaljite email o detaljima uplate na prodaja@sanjaristapopic.rs, da proverimo gde je došlo do zastoja.

Šta ako se prijavim, a nešto se desi pa ne uspem da učestvujem?

Ostaje vam snimak koji možete pogledati čim budete u prilici.

Iz inostranstva sam, nemam Pay Pal. Mogu li iznos uplatiti preko Western Uniona?

Nije preporučljivo zbog visokih iznosa provizije koje banka uzima za transakciju. Ukoliko je situacija ovakva, pošaljite poruku na email sanja@sanjaristapopic.rs  da vidimo zajedno koje druge opcije imamo na raspolaganju.

Zašto ne mogu iz Srbije da uplaćujem novac preko Pay Pal-a?

Zato što uplate državljana Republike Srbije, prema važećim propisima, moraju biti u domaćoj valuti,  u dinarima. U suprotnom bismo kršili zakon i novac bi vam morao biti vraćen.

I na kraju…

  • Ukoliko vam je potrebna individualna konsultacija, svoj termin možete zakazati ovde.

  • Ukoliko biste voleli da uspostavimo saradnju, molim vas da kratko odgovorite na sledeća pitanja ovde.